آينه كاري آينه كاري .

آينه كاري

لمسه كوبي

لمسه كوبي ديوار پذيرايي
يكي از مجلل ترين روش هاي تزئين ديوار، لمسه كوبي ديوار پذيرايي است. كار لمسه كوبيي با اهداف مختلفي انجام مي شود و براي اجراي آن از مواد مختلفي استفاده مي شود. هنر لمسه كوبي در دوران پهلوي توسط فرانسوي ها وارد ايران شد. مي توانيد از لمسه كوبي كوبي در اتاق خواب و نشيمن استفاده كنيد يا حتي از آن براي تزئين در، ديوار و پشت مبل ها استفاده نماييد. با ما همراه باشيد تا اطلاعات بيشتري در مورد اين ديوارپوش در اختيار شما قرار دهيم.
بيشتر با هنر لمسه كوبي ديوار پذيرايي بر روي ديوار آشنا شويد
با استفاده از لمسه كوبي كاري مي توانيد زيبايي خاصي به ديوارهاي منزل خود ببخشيد. لمسه كوبي در زدن يا لمسه كوبي كار مانند كاغذ ديواري و زمينه و .. هميشه مورد استقبال مردم بوده و طرفداران زيادي دارد. امروزه از ديوارپوش در دكوراسيون اماكن تجاري، دكوراسيون منزل و اماكن اداري استفاده مي شود. با نصب تاچ كوبي روي ديوار در واقع نوعي روكش بر روي ديوار نصب كرده ايد. وجود اين كاور زيبايي خاصي به اتاق ها و مكان مورد نظر مي بخشد و ست بي نظيري را با ساير اكسسوري ها ايجاد مي كند. متريال لمسه كوبي از چرم و پارچه ساخته شده است كه با برجستگي خود چشم اندازي جذاب و متفاوت ايجاد مي كند. همچنين اين برجستگي ها به فضا ابعاد مي بخشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۹:۳۸ توسط:nipaco موضوع: نظرات (0)

آينه بك لينك

آينه بك لايت چيست؟
آينه بك لايت لمسي نوعي آينه است كه در قسمت پشت آن چراغ LED قرار دارد و لامپ آن يك تكه و روباني شكل است. آينه بك لايت يا آينه نوري براي اولين بار در كشور آلمان توليد شد و به دليل خصوصيات و مزاياي ويژه مورد توجه طراحان دكوراسيون داخلي كشورهاي ديگر قرار گرفت. اين نوع آينه از قطعات مختلفي شامل آينه، بردهاي الكتريكي، ورق هاي پي وي سي، نورپردازي مخفي با استفاده از نورهاي رنگي ال اي دي تشكيل شده است. اين محصول ضخامت كمي دارد و تصاوير شفاف و واضحي را ايجاد مي كند، به همين دليل براي عكاسي و نورپردازي تالارها مناسب است.

لامپ هاي اين آينه در دو رنگ سفيد و كرم توليد مي شوند. تفاوت اين نوع آينه با مدل هاي معمولي در اين است كه ساده ترين انواع آن ها در نورپردازي مخفي و در رنگ هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. مدل هاي مختلف اين محصول مجهز به كنترل دما، ساعت و سيستم ضد مه براي جلوگيري از مه آلود شدن آينه پس از استحمام هستند. شما مي توانيد سطح نوردهي آن را تنظيم كنيد، رنگ نور را تغيير دهيد و سيستم ضد مه را از راه دور يا با لمس تنظيم كنيد. در مدل هاي گران تر، روشن و خاموش كردن چراغ ها و سيستم ضد مه را نيز مي توان با حركت دست كنترل كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۱:۰۸ توسط:nipaco موضوع: نظرات (0)

آينه كاري

آينه كاري

آينه كاري مدرن و سنتي نوعي تزئيين داخلي است كه با چسباندن قطعه هاي آينه در كنار يكديگر تشكيل مي شود. آينه كاري يك هنر سنتي بسيار زيبا است كه در اشكال مختلفي به نمايش در آورده مي شود. اگر شما نيز قصد انجام آينه كاري را داريد، براي كسب اطلاعات بيشتر و آشنايي با اين موضوع ما را تا پايان اين مطالب همراهي كنيد:

كاربرد آينه كاري در معماري

در زمان گذشته به خصوص در دوره قاجاريه و زنديه از اين هنر استفاده هاي زيادي مي كردند. بيشترين استفاده از اين هنر در زمان گذشته در قاب پنجره ها، آلاچيق ها، ستون ها، سقف ها، ديوارها  و… بوده است. در زمان گذشته و در حال حاضر استفاده از اين طرح سنتي موجب زيبايي بسيار زيادي در محيط هاي داخلي شده است، از اين رو طرفداران زيادي دارد. حرم شاهراغ در شيراز يكي از بناهاي تاريخي است كه در آن به طور گسترده از آينه كاري استفاده شده است. در حال حاضر از اين هنر در ورودي تالارها، باغ ها، استخرها و… استفاده مي كنند. به طور كلي از آينه كاري جهت بزرگ تر نمايش دادن فضا و ايجاد روشنايي بيشتر استفاده مي شود. در گذشته نيز هدف از آينه كاري، همين مورد بوده است.

اولين بار آينه كاري سنتي جهت تزئين و زيبايي در خانه شاه طماسب صفوي در قزوين به كار گرفته شد. از اين هنر بسيار زيبا نيز براي تزئين كاخ ها و عمارت هاي سلطنتي نيز استفاده هاي زيادي مي كردند، از جمله معروف ترين اين كاخ ها كه در زمان گذشته مورد آينه كاري قرار گرفت مي توان به آينه خانه واقع در اصفهان اشاره نمود. ديوار، سقف، سالن پذيرايي، ستون هاي اين كاخ با تكه هاي كوچك آينه تزئين شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۴:۰۱ توسط:nipaco موضوع: نظرات (0)