آینه کاری آینه کاری .

آینه کاری

آینه بک لینک

تولیدی آینه بک لایت
که نوع قدی دارای انواع مختلفی است که برخی از آن ها شامل موارد زیر می شوند:

آینه بک لایت نوع قدی
آینه بک لایت قدی به دلیل مزایای فراوانی که دارد، به عنوان یکی از مدرن ترین و لاکچری ترین نوع آینه ها شناخته می شود. این آینه علاوه بر عملکرد زیبایی بسیار خاص نسبت به آینه های معمولی، می تواند باعث زیباتر جلوه دادن فضا شود.

آینه بک لایت نوع کریستالی
آینه بک لایت ارزان کریستالی یا اکستر کلیر در واقع بهترین نوع آینه نور مخفی به حساب می آید، بنابراین در اکثر پروژه های لوکس از این نوع آینه برای دکوراسیون داخلی و همچنین نمایش تصاویر استفاده می شود. آینه کریستالی شفافیت بیشتری دارد و بهترین انتخاب برای تولید آینه های روشن تلقی می شود.

آینه بک لایت نوع طرح دار
در این مدل آینه با استفاده از تجهیزات حکاکی لیزری و سندبلاست، طرح مورد نظر روی آینه حک می شود. رنگ های مختلف نور مخفی می تواند جلوه خاصی به آینه دهد. آینه های نوری طرح دار به روش های مختلفی تولید می شوند.

آینه بک لایت نوع سالن زیبایی
استفاده از آینه های بزرگ با نورپردازی نیز در تزیین فضای داخلی سالن های زیبایی بسیار تاثیرگذار هستند. بنابراین نورپردازی مخفی استفاده از آرایش را راحت تر می کند.


آینه بک لایت نوع تاچ یا آینه لمسی
قیمت آینه بک لایت لمسی بسیار متفاوت است، در این نوع آینه از دکمه لمسی مشابه صفحه لمسی هوشمند برای روشن و خاموش کردن نور آینه و همچنین سیستم مسدود کننده استفاده می شود. لمس نوری مانند یک لمس هوشمند عمل می کند و با ضربه زدن کار نمی کند.

آینه بک لایت با کنترل از راه دور (ریموت دار)
یکی دیگر از طرح های آینه نور مخفی که می تواند با کنترل از راه دور نور مخفی را روشن و خاموش کند، آینه بک لایت ریموت دار است. بنابراین می توانید حتی رنگ نور و جلوه های نمایش نور این نوع آینه را با کنترل از راه دور تغییر دهید.

آینه بک لایت نوع دوطرفه
آینه بک لایت دوطرفه طراحی منحصر به فرد آینه با نور مخفی است. این آینه در واقع آینه عقب و جلو ندارد، اما دو طرف آن آینه نوری دارد. به منظور تولید نور در این نوع آینه ها، از بست فلزی مخصوص و زنجیرهای رنگی طلایی، استفاه می شود. بنابراین قیمت آینه بک لایت دوطرفه نسبت به انواع دیگر آن ها بالاتر است.

آینه بک لایت نوع ساده
ساده ترین و معمولی ترین نوع آینه بک لایت، نوع ساده است که با اتصال دو شاخه به پریز برق، در یک مدار الکتریکی نور شیشه ای مخفی ایجاد می کند. آینه بک لایت ساده را می توان به راحتی در هر مکانی نصب و استفاده کرد و نیازی به کنترل روی تاچ ندارد.

کاربرد آینه بک لایت قدی

آینه بک لایت قدی به دلیل مزایا و ویژگی های خاص خود در مکان های گسترده ای کاربرد دارد. در موارد زیر با کاربردهای آن آشنا می شوید:

کاربرد در آرایشگاه
با این آینه می توانید دید بیشتر و تسلط کافی بر مشتری های خود در سالن آرایشگاه داشته باشید. در این حالت شما با تمرکز و دقت بسیار عالی به کار خود می پردازید. آینه‌ های نورانی علاوه بر اینکه برای آرایشگاه‌ ها عالی هستند، می ‌توانند زیبایی سالن شما را تا حد زیادی افزایش دهند.

کاربرد در منزل
با استفاده از این آینه می توانید جلوه ای بسیار خاص برای فضای خود ایجاد کنید. در واقع این آینه فضای شما را جادارتر نشان می دهد. بنابراین وجود یک آینه بک لایت قدی بزرگ در هر خانه ای ضروری است.


کاربرد در مزون
وجود یک آینه بک لایت قدی در مزون نیز بسیار مهم است. آینه به کار رفته در این فضا باید به اندازه ای بلند باشد که دید کامل افراد را فراهم کند، همچنین از نظر ظاهری نیز این آینه زیبایی و جلوه خاصی نسبت به سایر آینه ها دارد.

کاربرد در بوتیک ها و فروشگاه های پوشاک
از این آینه می توان در فروشگاه پوشاک استفاده کرد؛ زیرا فردی که می خواهد لباس عوض کند باید نور کافی داشته باشد تا خوب ببیند. این نوع آینه نور مناسب و کافی دارد و مغازه شما را شیک و زیبا می کند.

کاربرد در حمام و سرویس بهداشتی
یکی از کاربردهای این آینه در حمام است. برای سرویس های بهداشتی نیز به آینه هایی با نور کافی برای بهبود ظاهر و زیباتر شدن نیاز است.

خرید آینه بک لایتهنگام خرید و انتخاب آینه بک لایت می بایست به نکات زیر توجه کنید:

اندازه آینه بک لایت را با توجه به اندازه محیط و همچنین اتصال و چیدمان کلی اتاق انتخاب کنید.
آینه های بزرگ بک لایت معمولا برای مکان هایی مانند دکوراسیون داخلی ساختمان ها مناسب هستند؛ زیرا به روشن شدن فضا کمک می کنند. بنابراین بهتر است هنگام خرید آینه برای فضای داخلی ساختمان، به این نکته توجه کنید.
هنگام خرید آینه بک لایت برای سالن پذیرایی و اتاق های نشیمن از آینه های تزئینی و آینه های کوچکتر استفاده کنید.
قبل از خرید آینه نوری بهتر است فضای مورد نظر برای نصب آینه ها را اندازه گیری کنید تا پس از خرید با مشکل کمبود جا مواجه نشوید.
اگر خانه شما کوچک است بهتر است از آینه دیواری بزرگ استفاده نکنید؛ زیرا باعث ایجاد فضای درهم و برهم می شود.
اولویت اول شما انتخاب هنگام خرید آینه بک لایت، باید نوع فریم و شیشه آن باشد.

سخن آخر

از آینه بک لایت تزئینی قدی در باشگاه های ورزشی، آرایشگاه های زنانه و مردانه و اماکن دیگر استفاده می شود. استفاده از آینه های بک لایت هوشمند و روشن در سالن و محل کارتان به جای استفاده از آینه های معمولی می تواند باعث شفافیت بیشتر سالن و محل کار شما شود. آینه های بک لایت از نظر مدل و نوع متنوع هستند و هر کدام از آن ها در مکان های ویژه ای استفاده می شوند. هدف ما از نوشتن این مقاله این است که اهمیت استفاده از آینه بک لایت را به شما بگوییم و قبل از خرید این محصول یک دیدگاه کلی درباره آن پیدا کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۱:۰۸ توسط:nipaco موضوع: نظرات (0)