آينه كاري آينه كاري .

آينه كاري

لمسه كاري

  لمسه كاري

خريد لمسه‌ كاري با كيفيت يكي از ايده هاي بسيار جذاب و خارق العاده است كه نخستين بار در كاخ شاه مورد استفاده قرار گرفت. در يك اصطلاح كلي لمسه كاري عبارت است از نصب نمودن پارچه هاي مختلف روي سطح ديوار، مبلمان و درب اتاق هاي مختلف. لمسه‌كاري جزو يكي از هنرهاي بسيار زيبا و سبك هاي شيك و منحصر به فردي است كه همواره داراي طرفداران زيادي است. در ادامه قصد داريم به طور كلي در مورد لمسه كاري صحبت كنيم. پس اگر شما نيز جزو طرفداران اين نوع هنر زيبا هستيد و به دنبال كسب اطلاعات جامع در مورد آن هستيد، در ادامه با ما همراه باشيد.


برچسب: لمسه كاري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۹:۳۶ توسط:nipaco موضوع: نظرات (0)

آيينه‌ هاي رنگي

آيينه‌ هاي رنگي
 

طراحي و دكوراسيون يكي از مهم ‌ترين عواملي است كه باعث زيبا يا زشت به نظر رسيدن محيط مي شود. از جمله وسايل بسيار كاربردي در زمينه طراحي و زيبايي محيط، مي‌ توان خريد آيينه‌ هاي رنگي با قيمت مناسب را نام برد. به طور كلي تقريبا اكثر افراد اطلاعات كافي درباره انواع آيينه ‌هاي ساده و بدون رنگ دارند، اما مدل هاي رنگ شده آن ها نسبت به مدل‌ هاي ساده از نظر زيبايي و چشمگيري بسيار خيره كننده‌ تر هستند و اطلاعات كمتري درباره آن ها مي دانيم. در اين مقاله تصميم داريم تا بيشتر با اين آيينه‌ هاي رنگي زيبا آشنا شويم. همراه ما باشيد:


برچسب: آيينه‌ هاي رنگي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۲:۰۱ توسط:nipaco موضوع: نظرات (0)

آشنايي با هنر خلق آيينه هاي رنگي

آشنايي با هنر خلق آيينه هاي رنگي

در دنياي طراحي و دكوراسيون داخلي، آينه ها نقشي حياتي در ايجاد فضاهايي جذاب دارند. در ميان طيف گسترده اي از آينه هاي تزئيني موجود، آينه هاي رنگي محبوبيت قابل توجهي در بين طراحان و صاحبان خانه به دست آورده اند. آينه هاي رنگي با توانايي خود براي افزودن حسي از جنب و جوش و منحصر به فرد بودن، به يك انتخاب مورد توجه در صنعت تبديل شده اند.
فرآيند ايجاد و قيمت مناسب آينه هاي رنگي شامل استفاده از شيشه هاي رنگي است. شيشه پايه استفاده شده در اين آينه ها از مخلوطي به نام «شيشه فريت» ساخته شده است كه از شيشه پودري و اكسيدهاي فلزي تشكيل شده است. براي ايجاد شيشه هاي رنگي، رنگدانه هاي ساخته شده از مواد مختلف مانند روغن ها و اسانس هاي مشتق شده از 36 رنگ اصلي به مخلوط فريت شيشه اضافه مي شود.


برچسب: آشنايي با هنر خلق آيينه هاي رنگي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۲۲:۴۸ توسط:nipaco موضوع: نظرات (0)

بهترين لمسه كاري تخت

بهترين لمسه كاري تخت

 

لمسه كاري ديوار پذيرايي با بهترين قيمت يك هنر سنتي و دستي است كه در آن از تكنيك‌هاي خاصي براي تزيين و شكل‌دهي به سطح يك مواد استفاده مي‌شود. اين هنر در فرهنگ‌هاي مختلف و در صنايع مختلفي مانند چوب، سفال، فلز و نقاشي به كار گرفته مي‌شود. در لمسه كاري چوب، طرح‌ها و الگوها به وسيله ابزارهاي ساده ايجاد مي‌شوند. اين ابزارها مي‌توانند شامل تيغه‌ها، ميخ‌ها، معرق كوچك و ساير ابزارهاي حكاكي باشند. اين هنرمندان معمولاً به كمك اين ابزارها روي چوب متمايز كننده‌اي شبيه به كماشه‌ها، منحصر به فرد فشرده و طرح‌ها را ساخته و برجسته مي‌كنند. در نهايت، سطح چوب مي‌تواند متنوعي از كاملاً صاف و صيقلي تا بافت‌ها و طرح‌هاي مختلف باشد.


برچسب: بهترين لمسه كاري تخت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۷:۲۶ توسط:nipaco موضوع: نظرات (0)